Case Varaosa.fi
Myynti melkein kymmenkertaistui reilussa 3 kuukaudessa ja hyvä kasvuvauhti jatkuu.
Mainonta pysyy koko ajan kannattavana ja kasvu rahoitetaan ns. tulorahoituksella.
![shapeshift_top_section_008](https://b1618707.smushcdn.com/1618707/wp-content/uploads/tcb_content_templates//images/shapeshift_top_section_008.jpg?lossy=1&strip=1&webp=1)
Case Sunglobe.net
B2B verkkokaupan hakukoneoptimointi projekti, jonka tuloksena 45 uutta #1 ja 80 uutta top 10# sijoitusta.
![Kattotarvikkeet-uusimaa Rooffin.fi Google Ads onnistuminen](https://b1618707.smushcdn.com/1618707/wp-content/uploads/2021/08/Kattotarvikkeet-uusimaa.jpg?lossy=1&strip=1&webp=1)
Case Rooffin.fi
Kattohuoltopalveluita tarjoava Rooffin.fi näki +260% kasvun tarjouspyynnöissä vain 2,5kk yhteistyön jälkeen.
Case Ilmanvaihtopalvelut.fi
Ilmanvaihtopalvelu.com sai tarjouspyyntöjä -56,1% edullisemmin n. kahden kuukauden yhteistyön jälkeen.
Hyvä kehitys on jatkunut myös Q1 2022.
![ilmanvaihtopalvelu-yritys-2](https://b1618707.smushcdn.com/1618707/wp-content/uploads/2021/10/ilmanvaihtopalvelu-yritys-2.jpg?lossy=1&strip=1&webp=1)
Koulutuspalvelut Lentoon (Ads+CRO)
Vauhditimme koulutuspalveluita tarjoavan yrityksen kysynnän lentoon. Liikevaihto 181% kasvussa vaikeasta tilanteesta riippumatta.
Aikaisemmin kokeilleet eri markkinointikumppaneita. Mutta yhteistyö ei ole "klikannut". Vaikeasta markkinatilanteesta riippumatta, syksy 2020 ennätyksellinen. Koronasta huolimatta liikevaihto kasvoi 2020 mukavat 181%.
![shapeshift_top_section_005 (1)](https://b1618707.smushcdn.com/1618707/wp-content/uploads/tcb_content_templates//images/shapeshift_top_section_005-1.jpg?lossy=1&strip=1&webp=1)
![S8A9904-HDR_2-1-300x200](https://b1618707.smushcdn.com/1618707/wp-content/uploads/2021/08/S8A9904-HDR_2-1-300x200-1.jpg?lossy=1&strip=1&webp=1)
Google Ads+Myynnillisyyden Kehittäminen (CRO)
234% enemmän yhteydenottoja vaikka kävijämäärä nousi vain 3%
Hautausalalla toimiva asiakas oli yhteydessä meihin laskevan kysynnän takia. Liikennettä riitti sivuilla entiseen malliin mutta tarjouspyyntöjä ja yhteydenottoja tuli koko ajan vähemmän.
Hakukoneoptimoinnin, Google Ads- mainonnan ja sivuston myynnillisyyden kehittämisellä saimme trendin vaihtamaan suuntaa.
Dataan pohjautuva iteroiva kehitysmalli osoitti voimansa.
![sonesta.ref sähköpostimarkkinoinnilla tuloksia](https://b1618707.smushcdn.com/1618707/wp-content/uploads/2021/05/sonesta.ref_-1-e1620387241675.jpg?lossy=1&strip=1&webp=1)
Case Sonesta.fi
"Valmistajalta loppui tavara"
Toteutimme Sonesta Oy:lle uudet verkkosivut sekä sähköposti kampanjan. Kampanja tuotti niin hyvin että valmistajalta loppui inventaario ja markkinointi piti keskeyttää hetkeksi.
Sonesta Oy myytiin myöhemmin pörssiyhtiölle.
Google Ads
Ravintolaketjulle 533,33% enemmän pöytävarauksia
Systemaattisella mainonnan kehittämisellä saimme ravintoloihin enemmän pöytävarauksia entistä edullisemmin.
Totuuden nimissä pitää myöntää että vertailuajankohtaan nähden toki budjetti nousi 91,42% mikä selittää osan varausten kasvusta.
Samaan aikaan saimme kuitenkin alennettua päytävarausten kustannusta 69,78% mikä tarkoittaa vertailukelpoisen tuloksen lisäntyneen n. 250%!
Ei hullumin sekään.