Kokemuksia

Dataan pohjautuvaa kasvumarkkinointia - ostopolun kaikissa vaiheissa

Case Varaosa.fi

Myynti melkein kymmenkertaistui reilussa 3 kuukaudessa ja hyvä kasvuvauhti jatkuu.

Mainonta pysyy koko ajan kannattavana ja kasvu rahoitetaan ns. tulorahoituksella.

varaosa.fi verkkokauppa kasvaa

Case Sunglobe.net

B2B verkkokaupan hakukoneoptimointi projekti, jonka tuloksena 45 uutta #1 ja 80 uutta top 10# sijoitusta.

Rooffin.fi Google Ads onnistuminen

Case Rooffin.fi

Kattohuoltopalveluita tarjoava Rooffin.fi näki +260% kasvun tarjouspyynnöissä vain 2,5kk yhteistyön jälkeen.

Case Ilmanvaihtopalvelut.fi

Ilmanvaihtopalvelu.com sai tarjouspyyntöjä  -56,1% edullisemmin n. kahden kuukauden yhteistyön jälkeen.

Hyvä kehitys on jatkunut myös Q1 2022.

Koulutuspalvelut Lentoon (Ads+CRO)

Vauhditimme koulutuspalveluita tarjoavan yrityksen kysynnän lentoon. Liikevaihto 181% kasvussa vaikeasta tilanteesta riippumatta.

Aikaisemmin kokeilleet eri markkinointikumppaneita. Mutta yhteistyö ei ole "klikannut". Vaikeasta markkinatilanteesta riippumatta, syksy 2020 ennätyksellinen. Koronasta huolimatta liikevaihto kasvoi 2020 mukavat 181%.


Kysy tarkempia tietoja


Google Ads+Myynnillisyyden Kehittäminen (CRO)

234% enemmän yhteydenottoja vaikka kävijämäärä nousi vain 3%

Hautausalalla toimiva asiakas oli yhteydessä meihin laskevan kysynnän takia. Liikennettä riitti sivuilla entiseen malliin mutta tarjouspyyntöjä ja yhteydenottoja tuli koko ajan vähemmän. 

Hakukoneoptimoinnin, Google Ads- mainonnan ja sivuston myynnillisyyden kehittämisellä saimme trendin vaihtamaan suuntaa. 

Dataan pohjautuva iteroiva kehitysmalli osoitti voimansa.


Kysy tarkempia tietoja

sähköpostimarkkinoinnilla tuloksia


Case Sonesta.fi

"Valmistajalta loppui tavara"

Toteutimme Sonesta Oy:lle uudet verkkosivut sekä sähköposti kampanjan. Kampanja tuotti niin hyvin että valmistajalta loppui inventaario ja markkinointi piti keskeyttää hetkeksi.

Sonesta Oy myytiin myöhemmin pörssiyhtiölle.


Kysy tarkempia tietoja

Google Ads

Ravintolaketjulle 533,33% enemmän pöytävarauksia

Systemaattisella mainonnan kehittämisellä saimme ravintoloihin enemmän pöytävarauksia entistä edullisemmin.

Totuuden nimissä pitää myöntää että vertailuajankohtaan nähden toki budjetti nousi 91,42% mikä selittää osan varausten kasvusta. 

Samaan aikaan saimme kuitenkin alennettua päytävarausten kustannusta 69,78% mikä tarkoittaa vertailukelpoisen tuloksen lisäntyneen n. 250%!

Ei hullumin sekään.


Kysy tarkempia tietoja

Kaipaatko tuloksia?

Vauhdita yrityksesi kasvua!
>