Kokemuksia

Verkkokaupan Hakukoneoptimointi

B2B verkkokaupan hakukoneoptimointi projekti

Projektiin sisältyi yhteensä 155 avainsanaa.

Näistä 14 kpl laski projektin aikana.

34kpl pysyi samalla sijoituksella.

105 kpl paransi sijoitustaan.

 

Asiakkaan saaman lisäliikenteen säästö 2134,52€ / kk

( arvio jos olisi "ostanut" Google Ads:n kautta ).

 

Kysy tarkempia tietoja

Rooffin.fi Google Ads onnistuminen

Google Ads

Kattohuoltopalveluita tarjoava Rooffin.fi näki +260% kasvun tarjouspyynnöissä vain 2,5kk yhteistyön jälkeen.

Kampanjarakenteen selkeyttäminen, tekoälyn hyödyntäminen sekä budjetin allokoiminen liiketaloudelliseseti tärkeimpiin mainosrymiin. Toimenpiteet toivat nopeasti tehokkuutta kaikilla mittareilla.

Klikkaus % + 25,85%

Konversioaste +17,58%

Tarjouspyyntöjä +260%

Mainonnan tuotto 8,83x


Kysy tarkempia tietoja

Koulutuspalvelut Lentoon

Vauhditimme koulutuspalveluita tarjoavan yrityksen kysynnän lentoon. Liikevaihto 181% kasvussa vaikeasta tilanteesta riippumatta.

Aikaisemmin kokeilleet eri markkinointikumppaneita. Mutta yhteistyö ei ole "klikannut". Vaikeasta markkinatilanteesta riippumatta, syksy 2020 ennätyksellinen. Koronasta huolimatta liikevaihto kasvoi 2020 mukavat 181%.



Google Ads

Ravintolaketjulle 533,33% enemmän pöytävarauksia

Systemaattisella mainonnan kehittämisellä saimme ravintoloihin enemmän pöytävarauksia entistä edullisemmin.

Totuuden nimissä pitää myöntää että vertailuajankohtaan nähden toki budjetti nousi 91,42% mikä selittää osan varausten kasvusta. 

Samaan aikaan saimme kuitenkin alennettua päytävarausten kustannusta 69,78% mikä tarkoittaa vertailukelpoisen tuloksen lisäntyneen n. 250%!

Ei hullumin sekään.


Kysy tarkempia tietoja

Myynnillisyyden Kehittäminen

234% enemmän yhteydenottoja vaikka kävijämäärä nousi vain 3%

Hautausalalla toimiva asiakas oli yhteydessä meihin laskevan kysynnän takia. Liikennettä riitti sivuilla entiseen malliin mutta tarjouspyyntöjä ja yhteydenottoja tuli koko ajan vähemmän. 

Hakukoneoptimoinnin, Google Ads- mainonnan ja sivuston myynnillisyyden kehittämisellä saimme trendin vaihtamaan suuntaa. 

Dataan pohjautuva iteroiva kehitysmalli osoitti voimansa.


Kysy tarkempia tietoja

sähköpostimarkkinoinnilla tuloksia


Teollinen Maahantuoja

"Valmistajalta loppui tavara"

Toteutimme Sonesta Oy:lle uudet verkkosivut sekä sähköposti kampanjan. Kampanja tuotti niin hyvin että valmistajalta loppui inventaario ja markkinointi piti keskeyttää hetkeksi.

Kaipaatko tuloksia?

Vauhdita yrityksesi kasvua!
>