Growth Hacking – Kasvumarkkinointi

Dataan pohjautuvaa kasvumarkkinointia - ostopolun kaikissa vaiheissa

Mitä kasvumarkkinointi (Growth hacking) on?

Growth hacking yhdistää luovuuden, datan analysoinnin ja tekniset taidot löytääkseen innovatiivisia tapoja hankkia ja sitouttaa asiakkaita.

Growth hacking -prosessissa hyödynnetään jatkuvaa testausta ja optimointia, mikä mahdollistaa nopeiden tulosten saavuttamisen. 

Growth hacking keskittyy nopeaan ja kustannustehokkaaseen liiketoiminnan kasvuun.

Growth Hacking on strateginen kasvumarkkinoinnin kumppanuus jossa otamme vastuun digitaalisen asiakashankinnan kehittämisestä. 

"Evenrue kasvumoottori"

Growth hacking palvelussa otamme vastuun kasvumoottorin suunnittelusta ja käynnistämisestä. Growth hacking palvelu soveltuu B2B ja B2C palveluita myyville sekä verkkokaupoille.

Strategia - Liikenne - "After click" - Analytiikka

Evenruen "Kasvumoottori"

Kasvuomoottori auttaa eroon kanavakohtaisesta ajettelusta ja yhdistää monikanavaisen markkinoinnin yhdeksi kokonaisuudeksi.

Näin voimme keskittyä liiketoimintasi kannalta tärkeimpiin mittareihin. 

Yhdistämällä strategian, luovuuden ja analytiikan autamme sinua:

  • Saamaan kokonaisvaltaisen näkemyksen asiakaspolustasi ja tunnistamaan suurimmat vaikuttamismahdollisuudet
  • Optimoimaan kampanjat uusien asiakkaiden hankintakustannusten, tuottojen ja asiakasarvon perusteella
  • Tekemään hyviä päätöksiä toiminnallisen datan tukemana
  • Skaalaamaan tehokkaasti hyödyntämällä asiantuntemustaja teknologiaa

Koe aidosti integroidun digitaalisen markkinoinnin voima

Kasvumarkkinoinnin askeleet

Data ja analytiikka

Datan ja analytiikan merkitys growth hacking -prosessissa on keskeinen. Datan hyödyntäminen on growth hackingin ytimessä, sillä se mahdollistaa jatkuvan parantamisen ja innovatiivisten ratkaisujen löytämisen.

Ideointi ja luovuus

Ideointivaiheessa kerätään ja arvioidaan erilaisia ideoita, joista valitaan lupaavimmat jatkuvaan testaukseen. Tämä iteratiivinen prosessi, jossa luovuus ja analyyttinen ajattelu yhdistyvät, on avain nopeaan ja kestävään kasvuun.

Jatkuva testaaminen ja optimointi

Jatkuva testaaminen on growth hacking -prosessin kulmakivi. Se tarkoittaa erilaisten strategioiden, taktiikoiden ja ideoiden jatkuvaa kokeilemista ja arviointia. 

Tulokset ja toimenpiteet

Testien avulla saadut opit viedään käytäntöön, jotta ne voivat tuottaa konkreettisia tuloksia. Varmistetaan että tehokkaimmat strategiat ja taktiikat integroidaan päivittäiseen toimintaan.

Growth Hacking kasvumarkkinointi sisältää:

Kasvumarkkinoinnin palvelu rakennetaan Evenruen kasvumoottorin osista ja siihen valitaan alueet jotka parhaiten sopivat asiakkaan tilanteeseen ja tukevat tavoitteiden saavuttamista. 

Strategia - Liikenne - "After click" - Analytiikka

  • Digitalisen asiakashankinnan kehittäminen, ostopolun kaikissa vaiheissa
  • Kasvupyrähdykset (iteroiva testaaminen)
  • Seuranta, analytiikka ja dashboardit
  • Monikanavainen digimainonta
  • Mainosmedia ja copy
  • Offline konversiot
  • Puheluiden seuranta (B2B)
  • Attribuutiomallinnus (e-com)
  • Markkinoinnin automaatio
  • Sähköpostimarkkinointi
  • CRO konsultointi
  • SEO konsultointi
  • Liidien pisteytys (B2B)
  • Tuotefiidin optimointi (e-com)
  • zapier integraatiot
  • Inbound ja sisältö
  • "Oma Kasvupäällikkö"

Aloita kasvumatkasi

Kaipaatko tuloksia?

Vauhdita yrityksesi kasvua!
>