Sivuston myynnillisyyden kehittäminen
Konversio-optimointi (konsultointina) sisältyy Evenrue Markkinoinnin Digimainonnan palveluihin.
Voit lukea lisää mainospalveluistamme alta:
1. Myynnillisyyden Kehittäminen
Yrityksillä ei ole liikenne ongelmaa..
-
Yrityksillä on konversio ongelma!
Tämä tarkoittaa että ongelma ei ole saada kävijöitä verkkosivuille. Sinulla on mahdollisuus tavoittaa ja tuoda sivuillesi niin paljon kävijöitä, että palvelimet palavat puhki monta kertaa.
Kävijät eivät ole ongelma.
Ongelma on saada kävijät muutettua asiakkaiksi.
...tavalla joka EI vie sinua vararikkoon!
Tämän seurauksena myöskään mainonta ei ole yksinään ratkaisu.
Mainonta ilman myyntiä on vain kustannus
Isot mediatalot kyllä mielellään ottavat sinulta rahat.
Globaalin digimainonnan on arvioitu olevan 350-miljardin business vuonna 2026.
Digimainonta-alustat perustuvat yleensä huutokauppa järjestelmään ja kilpailu nostaa hintoja.
Mainonnan hinnat nousevat huutokaupan seurauksena kohti kannattavuusrajaa.
Tästä johtuen kaikki eivät voi onnistua.
Joudut myös mainonnan saralla päihittämään kilpailijasi.
Hyvä uutinen on, että useimmat kilpailijat ovat unohtaneet sen tosiasian että...
Mainonta on vain 50% Tuloksesta
Parhaan tuloksen saat, jos samalla kun kehität mainontaa, kehität myös sivusi myynnillisyyttä.
Jos kerran testaat mainonnassa eri otsikoita, kuvauksia, avainsanoja, yleisöjä, vuorokaudenaikoja, tarjoustasoja - samoin pitäisi myös toimia sivulla jonne asiakkaat päätyvät klikattuaan mainostasi.
Mainos vain herättää uteliaisuuden ja kehottaa tutustumaan tarkemmin.
Sivusto hoitaa itse myynnin.
Tilaa Google ads Toimintasuunnitelma
Analysoimme Google Ads -tilisi ja luomme mukautetun toimintasuunnitelman, joka auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi. Toimintasuunnitelma on sinulle ILMAINEN - riippumatta siitä, päätätkö työskennellä kanssamme vai et. Siihen ei liity sitoutumista tai velvollisuutta.
Minkälaisia tuloksia voi saavuttaa?
Alla on joitain asiakkaita joille olemme tehneet digimainontaa sekä konversio-optimointia ( myynnillisyyden kehittäminen). He toimivat eri aloilla ja edustavat sekä B2B että B2C toimintoja.
Lasse Salmi
Step By Step Oy
Vaikeasta markkinatilanteesta riippumatta, syksy 2020 ennätyksellinen
Aikaisemmin kokeilleet eri markkinointikumppaneita. Mutta yhteistyö ei ole "klikannut".
Jorma Knuutinen
Sunglobe Oy
Tarjouspyyntöjä 53% edullisemmin kuin aiemmin
Pitkän historian omaava laaja Google Ads tili. Dataan perustuvalla lähestymisellä asteittaisia parannuksia joilla tulosta syntynyt.
Jesse Berglöf
Kiviveistämö Berglöf OY
234% enemmän yhteydenottoja vaikka kävijämäärä nousi vain 3%
Google mainontaa sekä myynnillisyyden kehittämistä. Yhdistelmän tehoa ei tässä tapauksessa tarvitse epäillä.