Tulokset
+682,32%
Mainonnan ROAS kasvoi
-11,6%
Alempi CPC
n. +900%
Myynnin kasvu reilussa kolmessa kuukaudessa!
Case Varaosa.fi
Yrittäjän sivuprojektina alkanut verkkokauppa otti tuulta alle.
Vahvan kasvun seurauksena verkkokauppa vaatii koko ajan enemmän rakkautta ja sen seurauksena on täytynyt rekrytoida työntekijä auttamaan asiakaspalvelussa, pakkaamisessa ja lähettämisessä.
Nämä ovat niitä yrittämisen riskejä.
On mukava päästä mukaan kehittämään varhaisessa vaiheessa olevaa verkkokauppaa. Uuden toiminnan kehittäminen ja vahva kasvu ovat mukavalla tavalla päihdyttävä yhdistelmä.
Autojen varaosakauppa verkossa on kasvussa. Merkkejä ja toimijoita on kuitenkin monta ja välillä kuluttaja törmää tilanteeseen, jossa kaikki ei suju kuten pitää.
On mukava auttaa kotimaista toimijaa, joka arvostaa asiakaspalvelua ja vastaa viesteihin.
Varaosa.fi
Kotimainen varaosakauppa verkossa.
Auton varaosat merkkiin, kun merkkiin.
Voit hakea sopivia osia autosi rekisteritunnuksella. Varaosa.fi myy vain valikoituja laadukkaita varaosia.
Kaikilla varaosilla on 100% tyytyväisyystakuu, joka tarkoittaa että palautus on ilmaista mikäli et ole täysin tyytyväinen varaosaan.
Varaosa.fi tarkistaa myös aina tilattaessa osien yhteensopivuuden autoosi ennen lähetystä.
Toimitamme postin ja matkahuollon kautta ja lisäämme noutopisteiden määrää koko ajan.
Myynti melkein kymmenkertaistui reilussa 3 kuukaudessa ja hyvä kasvuvauhti jatkuu.
Mainonta pysyy koko ajan kannattavana ja kasvu rahoitetaan ns. tulorahoituksella.
Tämä on hyvä esimerkki siitä, miten sinä et maksa mainonnasta, vaan mainonta maksaa sinulle.
Google Ads:
* Budjetin nostaminen järjestelmällisesti niin kauan kuin mainonnan tuotto yltää tavoitteeseen.
* Tekoälyn hyödyntäminen
* Eri kampanjamuotojen testaaminen
* Mainosten jatkuva testaaminen
* Budjetin allokoiminen liiketaloudellisesti tärkeimpiin kampanjoihin ja mainosryhmiin.
* Laatupisteiden parantaminen