.st0{fill:#FFFFFF;}

Haluatko selvittää mitä kilpailija puuhaa verkossa? 

Mitä kilpailija puuhaa?


Jos joku on keksinyt toimivan lähestymisen, niin on täysin ok tutkia sitä ja yrittää selvittää miksi se toimii. Ei tarvitse lähteä kopioimaan mutta toisaalta ei myöskään tarvitse keksiä pyörää uudelleen. 

Alla kolme käytännöllistä työkalua markkinoinnin salapoliisille.


1. Builth With

Haluatko tietää mitä teknologioita ja ohjelmistoja kilpailija käyttää verkkosivullaan?
Ei hätää, vieraile https://builtwith.com/ sivulla ja syötä kilpailijan verkkotunnus… avot saat listan, mitä heidän sivustonsa on syönyt aamiaiseksi. Teknologiahaku on ilmaista mutta edistyneimpiä ominaisuuksia voi kuten yleensä hankkia rahalla.

2. Facebook Mainoskirjasto

Kuvittele jos voisit kurkata kilpailijasi Facebook mainostenhallintaan ja nähdä mitä mainoksia hän pyörittää ja miten pitkään. Minkälaisia kuvien ja tekstien yhdistelmiä hän käyttää…

Tämä on mahdollista Facebookin tarjoamalla työkalulla joka on kaikkien vapaasti käytettävissä.


https://fi-fi.facebook.com/ads/library/

3. SimilarWeb

SimilarWeb tarjoaa paljon tietoa, mistä kanavista sivusto hankkii liikennettä. SimilarWebistä näet minkä verran sivusto saa suoraa liikennettä, hakuliikennettä, ohjauksia sekä minkä verran tulee mainonnan kautta. Miinuksena palvelusta ei löydy kaikkia pienempiä sivustoja.


https://www.similarweb.com/

Samankaltaisia:

Kaipaatko tuloksia?

Vauhdita yrityksesi kasvua!
>