Kasvua ja asiakkaita digimarkkinoinnilla!
Autamme pk-yrityksiä saamaan enemmän liidejä, myyntiä ja näkyvyyttä verkossa.
Onnistumisia B2B ja palveluyrityksissä
Growth Hacking palvelua ikkunapesuliikkeelle
Aikaisemmin kokeilleet digimarkkinnointia eri kumppanien kanssa mutta asiakashankintaa ei saatu toimimaan kannattavalla tavalla. Menettäneet jo toivon digimarkkinoinnin suhteen.
Evenrue toteuttanut monikanavaista mainontaa sekä markkinoinnin automaatiota ja Benoan digitaalinen asiakashankinta on viimein saatu kannattavaksi.
Liidien hankinnan skaalaaminen viisinuumeroiseksi kuukaudessa
Digimainonnan kautta tapahtuvan liidienhankinnan kehittäminen. Onnistuimme skaalaamaan mainonnan 0 - budjetista, viisinumeroisiin kuukausibudjetteihin ja vielä kannattavsti.
Evenrue toteuttanut mainontaa, konversioiden optimointia sekä panostimme varhain liidien laatuun ottamalla käyttöön off-line konversiot joiden avulla veimme CRM-järjestelmästä tiedot hyvistä liideistä takaisin mainosalustalle.
Onnistumisia Verkkokaupassa
Google ads mainonta kuntoon ja verkkokauppa kasvuun!
Verkkokauppa oli kasvu-uralla mutta Google mainonta oli "jämähtänyt" ja kannattavuuden rajalla.
Systemaattinen mainonnan optimointi, tekoälyn hyödyntäminen ja tuotefiidin segmentointi on nostannut Google mainonnan tuottoa.
Ennen yhteistyötä Google ads:n tuotto oli keskimäärin 4 kertainen mutta on siitä lähtien kehittynyt ja ROAS on noussut 251%!
Verkkokaupan myynti on myös yhteistön aikana kasvanut vahvasti.
Google ads mainonnan kehittäminen
Yhteistyön aikana on tapahtunut paljon. Siihen mahtuu isojakin muutoksia tilillä kuten Smart Shopping kampanjoiden muuttaminen Pmax kampanjoiksi. Lisäksi ulkoiset seikat kuten sota Ukrainassa, inflaation ja korkojen nousu ovat tuoneet omat haasteensa.
Tulokset:
ROAS +41,27%
Konsultointi
Kansainvälisen konsernin sisältöstrategia
SWARCO Finland Oy tarjoaa kestäviä ITS-ratkaisuja (Intelligent Transport System, ITS), jotka vähentävät liikkumisen hiilijalanjälkeä, lisäävät liikenteen turvallisuuta, sujuvuutta ja helpottavat arkeamme.
Evenrue sparrasi Swarcon:n kanssa sisältöstrategian sekä toteutti sisältöworkshopin jossa henkilökunta otettiin mukaan sisällöntuottamiseen.
Tuloksia mainostileiltä
Google ads
Meta
Case Varaosa.fi
Myynti melkein kymmenkertaistui reilussa 3 kuukaudessa ja hyvä kasvuvauhti jatkuu.
Mainonta pysyy koko ajan kannattavana ja kasvu rahoitetaan ns. tulorahoituksella.

Case Sunglobe.net
B2B verkkokaupan hakukoneoptimointi projekti, jonka tuloksena 45 uutta #1 ja 80 uutta top 10# sijoitusta.

Case Rooffin.fi
Kattohuoltopalveluita tarjoava Rooffin.fi näki +260% kasvun tarjouspyynnöissä vain 2,5kk yhteistyön jälkeen.
Case Ilmanvaihtopalvelut.fi
Ilmanvaihtopalvelu.com sai tarjouspyyntöjä -56,1% edullisemmin n. kahden kuukauden yhteistyön jälkeen.
Hyvä kehitys on jatkunut myös Q1 2022.

Koulutuspalvelut Lentoon (Ads+CRO)
Vauhditimme koulutuspalveluita tarjoavan yrityksen kysynnän lentoon. Liikevaihto 181% kasvussa vaikeasta tilanteesta riippumatta.
Aikaisemmin kokeilleet eri markkinointikumppaneita. Mutta yhteistyö ei ole "klikannut". Vaikeasta markkinatilanteesta riippumatta, syksy 2020 ennätyksellinen. Koronasta huolimatta liikevaihto kasvoi 2020 mukavat 181%.


Google Ads+Myynnillisyyden Kehittäminen (CRO)
234% enemmän yhteydenottoja vaikka kävijämäärä nousi vain 3%
Hautausalalla toimiva asiakas oli yhteydessä meihin laskevan kysynnän takia. Liikennettä riitti sivuilla entiseen malliin mutta tarjouspyyntöjä ja yhteydenottoja tuli koko ajan vähemmän.
Hakukoneoptimoinnin, Google Ads- mainonnan ja sivuston myynnillisyyden kehittämisellä saimme trendin vaihtamaan suuntaa.
Dataan pohjautuva iteroiva kehitysmalli osoitti voimansa.

Case Sonesta.fi
"Valmistajalta loppui tavara"
Toteutimme Sonesta Oy:lle uudet verkkosivut sekä sähköposti kampanjan. Kampanja tuotti niin hyvin että valmistajalta loppui inventaario ja markkinointi piti keskeyttää hetkeksi.
Sonesta Oy myytiin myöhemmin pörssiyhtiölle.
Google Ads
Ravintolaketjulle 533,33% enemmän pöytävarauksia
Systemaattisella mainonnan kehittämisellä saimme ravintoloihin enemmän pöytävarauksia entistä edullisemmin.
Totuuden nimissä pitää myöntää että vertailuajankohtaan nähden toki budjetti nousi 91,42% mikä selittää osan varausten kasvusta.
Samaan aikaan saimme kuitenkin alennettua päytävarausten kustannusta 69,78% mikä tarkoittaa vertailukelpoisen tuloksen lisäntyneen n. 250%!
Ei hullumin sekään.