Markkinointi & Myynti

Myynnillinen Markkinointi

Perinteinen markkinointi, on paljolti rakennettu suuryritysten tarpeiden mukaan. Kuitenkin monet Pk-yritykset ottavat tästä mallia ja tekevät markkinointia samalla tavalla. Tästä ei synny muuta kuin kusipäisiä mukuloita, edesmennyttä vaariani lainatakseni (toivottavasti ei tarkoittanut tällä minua). Myynnillinen markkinointi sitä vastoin…

Tiedätkö mikä on, perinteisen ja myynnillisen markkinoinnin ero?

Perinteisen markkinoinnin tavoitteet = suuryritysten tavoitteet :

1. Yrityksen hallituksen silmissä hyvältä näyttäminen
2. Osakkeenomistajien silmissä hyvältä näyttäminen
3. Median silmissä hyvältä näyttäminen
4. Brandin rakentaminen
5. Voittaa palkintoja markkinoinnilla
6. Myydä jotain

Myynnillisen markkinoinnin tavoite:

1. Myydä jotain, nopeasti! Siten että 1 euro muuttuu 2 euroksi tai 20 euroksi!

Ehkä olet sitä mieltä että tämähän on täysin itsestään selvää.. Mutta voin kertoa sinulle, että 99% yrityksistä toimii tavalla joka viittaa siihen että he ovat täysin pihalla tästä itsestään selvyydestä!

Markkinointi Palveluna on esimerkki Myynnillisestä Markkinoinnista!

Miksi sitten on olemassa niin paljon huonoa, turhaa ja tuottamatonta mainontaa ja markkinointia?

Karkea totuus on että suurin osa yrittäjistä ja yritysjohtajista ovat täysin ulkona markkinoinnin ymmärtämisestä!

Tätä ymmärtämättömyyttä käyttävät hyväkseen lehtien ilmoitusmyyjät, sosiaalisen median gurut, mainostoimistot, verkkosivujen koodarit, appien ja ohjelmistojen kehittäjät ja muut jotka eivät tiedä hölkäsen pölyä myynnistä.

Hyvin moni yrittäjä tai yritysjohtaja ei osaa sanoa mistä hänen asiakkaansa tulevat tai minkä verran uuden asiakkaan hankkiminen kustantaa! Saati sitten minkä mainoksen seurauksena mikäkin asiakas taloon tuli..

Täällä voit laskea markkinointisi tuoton (ROI) ja saada tietoa joistain markkinoinnin tärkeimmistä mittareista.

Markkinoinnin on tuotettava myyntiä

Tilanne on vain pahentunut uuden teknologian tullessa mukaan kuvaan. Nyt on entistä enemmän kilkettä ja vilkkuvia valoja hämäämässä ja viemässä huomiota siitä millä on merkitystä, tuloksella!

Vai kuinka moni on maksanut laskuja some tykkäyksillä?

Hyvä uutinen on että useimmat yrityksen omistajat, vaikka eivät tiedä markkinoinnista mitään, osaavat oman tuotteensa tai palvelunsa myynnin. Markkinoinnin tulisi olla myynnin monistamista median avulla!

Tämä vaatii vain kiinnostusta, osaamista, aikaa ja testausta!

Markkinoinnissa testaus voittaa teoreettisen väittelyn

Myynnillisen Markkinoinnin 10 sääntöä!

”Vaikka tuhat ihmistä uskoisi hölynpölyyn, se on silti hölynpölyä.”

Kiinalainen sananlasku

Älä siis tee kuten on yleisesti tapana, vaan anna todellisten tulosten ohjata sinua.

Nämä säännöt perustuvat Dan Kennedyn ja muiden ajatuksiin suoramarkkinoinnista, höystettynä oman kokemukseni mausteilla.

Tässä alla on sääntöjä joilla rikot tavanomaisen markkinoinnin säännöt ja teet tulosta!

Sääntö #1. On aina oltava Tarjous!

Sääntö #2. On oltava syy toimia heti!

Sääntö #3. Selvät toimintaohjeet!

Sääntö #4. Markkinointia on seurattava, mitattava ja sen on tuotettava!

Sääntö #5. Ainoastaan ilmainen Brandin rakentaminen on sallittua!

Sääntö #6. Ei koskaan ole yksittäistä viestiä tai mainosta!

Sääntö #7. Erotu sanomallasi!

Sääntö #8. Älä pelkää vastaanottajien ärsyttämistä!

Sääntö #9. Testaaminen voittaa aina akateemisen pohdinnan!

Sääntö #10. Tulos tai ulos!

Tästedes aina kun mietit markkinointia tai mainontaa, käy läpi yllä oleva lista säännöistä ja katso että suunnittelemasi toimenpide seuraa kaikkia näistä!

Ja muista…

”Paras aika istuttaa puu oli kaksikymmentä vuotta sitten. Toiseksi paras aika on nyt.”

..toinen kiinalainen sanonta

Ja jotta en itse sorru sääntöjen vastaiseen toimintaan…

Voin tarjota sinulle nopean ja helpon tavan hypätä usean vuoden opiskelun ja testauksen ohi, suoraan toimivaan myynnilliseen markkinointiin!

Klikkaa alla olevaa linkkiä ja varaa aika 30 min strategia puheluun kanssani. Tämä ei sido mihinkään ja puhelun seurauksena saat veloituksettoman markkinointi suunnitelman vinkkeineen, sinun yrityksellesi sovitettuna.

VARAA VELOITUKSETON 30MIN STRATEGIA PUHELU!

( Klikkaa vain linkkiä, varaa kalenterista aika ja minä soitan sinulle sovittuna ajankohtana. )

Voit saada suunnitelman myös täyttämällä alla olevan lomakkeen:

Strategiakartoitus kysely

(klikkaa linkkiä, vastaa kysymyksiin ja saat markkinointi suunnitelman s-postilla )


Evenrue Markkinointi on myynnilliseen markkinointiin keskittyvä yritys.
Toimimme Helsingistä käsin mutta tarjoamme palveluita koko Suomeen sekä ulkomaille. Tällä hetkellä markkinoimme n. viiteentoista eri maahan, neljällä eri kielellä.

Markkinoimme tuotteita 0,5 euroa /kpl maksavista heijastimista, miljoonia maksaviin teollisuuslinjoihin sekä palveluita laidasta laitaan.

Markkinointi PalvelunaHakukoneoptimointiGoogle Ads mainontaFacebook mainontaKoulutukset

>